sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Alennusmyynnit Horze

Ah Horzelle on aina mukava mennä varsinkin ale aikana. Yritin tosissani hillitä ostovimmaani liikkeeseen astuessani. Jo pelkkä hevostarvikeliikkeen tuoksu saa kaiken täysin tarpeettoman tuntumaan tarpeelliselta, kuten ravipuolelta löytyvät rintaremmit. Eihän Voku niitä tarvitse, mutta näyttäisihän se tuommoisessa pirun hyvältä maastossa käppäillessään. Horze on ollut aina minulle pahin houkutusten tarjoaja ja yleensä lähden sieltä lompakkoni itkien tyhjyyttä.Kuten olen tainnut jo aikaisemminkin mainita niin meillä on siellä semmoinen laskutus järjestelmä ja isäni ollessa ravivalmentaja saamme kaikista tuotteista -25% eli minun aivoni ovat tulkinneet sen ainaiseksi aleksi ! Tällä kertaa olin vannonut itselleni, että ostetaan vain tarvittavat asiat, kuten toppaliivi ja jos sattuu löytymään niin ratsarit. No homma pysyi melkein käsissä :) Täytyy sanoa, että olin hieman pettynyt Horzen valikoimaan. Hyllyt olivat täynnä kalliita merkkejä, mutta Horzen omia tuotteita oli vain rajallisesti. Esim satulahuovissa, mitkä olivat normaalihintaisia.

Mukaan tarttui se haluttu tummansininen horzen toppaliivi, mitä olin pitkään katsellut. Itselläni ei ole oikeastaan yhtään toppaliivia kaapissa. Liivin kangas on vettä hylkivää ja tuulta pitävä, sekä siinä on selkäpuolella säädettävä vyötärö, mikä on aina hyvä juttu. Onni oli kerrankin minun puolella, sillä rekissä ei ollut kuin kaksi tummansinistä liiviä jäljellä ja toinen niistä oli juuri minun kokoa. Hintaa liivillä oli alennettuna noin 20 €, josta saatiin vielä -25% ale, joten hintaa ei sille paljoa jäänyt,



Sitten mukaan tarttui hieman pidempi esteraippa pienellä blingi koristuksella. Sekä tietty aina yksi pari sukkia tulee kotiin, sillä vanhat alkavat olla jo parhaan päivänsä nähneitä. Ja letitys lenkkejä tuli hommattua vähän molemmille. Itse tykkään käyttää noita kumilenksuja hiuksissa ratsastaessa tai sitten, jos joskus hiuksiania laitan erikoisemmin. Sekä jos joskus tulee tarvetta letittää ruunan harjaa vaikkapa koulukisoihin niin on hyvä varautua ajoissa.


Tuli sitten ostettua myös kouluhuopa tosin alekorista. Itse rakastui tuohon kimalteiseen koriste nauhaan. En malta odottaa, että päästään Vokun kanssa sitä kokeilemaa. Ja viimeisenä ostoksena uudet pehmustetut riimut.  Saa nähdä miten nuo kestävät pojan käytössä.





          Oletteko te tehneet löytöjä alennusmyynneistä vai yrittäneet vältellä niitä kokonaan ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti