keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Helsingin tuliaiset


Tuli taas vierailtua viikonloppuna serkkuni Tytin luona helsingissä. Nyt ollaan oltu aika tiivisti yhdessä tytin kanssa minä olen ollut siellä muutamaan otteeseen ja Tytti taas täällä meillä lyhyen aja jakson aikana. Hennaa en ole hirveästi kerennyt nähdä, kun aloitti inttin. Helsinkiin kun menee niin on aivan pakko käväistä Hööksillä. Tytti oli saanut juuri kortin, mikä pelasti minut helsingissä ajamiselta. Osaanhan minä sielä ajaa, mutta se liikenne kulttuuri on siellä jotain aivan muuta. Kaistoja on enemmän, kuin laki sallii, autoja tulee joka tuutista ja auta armias, jos olet liikkeellä ruuhka-aikana.

Hööksiin päästyä en tiennyt, mistä aloittaa. Kaikki tavarat kutsuivat minua, mutta päätin jättää kaiken turhan hyllyyn. Sillä olinhan lähtenyt ostamaan -50% olleita ratsareita. Valitettavasti valikoima ei ollut kovin suuri ja jäljellä oli aika paljon lasten kokoja. Tytti kuitenkin bongasi  Crw:n kirkkaanpunaiset kokopaikkaiset ratsastuhousut ja vieläpä minun koossa. Nappasin ne ja juoksin sovituskoppiin. Housut sopivat kuin rasvatut päälle ja niissä oli kaiken lisäksi rakastamani sukkapuntit, sekä mukavan vähän blingiä. Kangaskin oli tosi miellyttävän tuntuista vähän kuin farkkua. En malta odottaa, että pääsen käyttämään näitä.



Mukaan lähti myös uudet hanskat, sillä edelliset ovat aika heikossa hapessa. Sekä saapastuet, jotka ovat olleet jo ties kuinka kauan hankinta listalla. Sitten tuli vilkaistua huvin vuoksi kypäriä ja tajusin, että kohta olisi varmaan aika vaihtaa tuo potta. Onse ollut jo useamman vuoden ja ottanut aika pahoja kolhuja, joten seuraavaksi pitäneev armaan semmoista lähteä etsimään. Mutta nyt ei ainakaan minun tarvitse palata alennusmyynteihin sillä kaikki varteen otettavat rahani hävisivät Hööksille ja  Horzelle.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti